Project Description

CASE: RESTEL

Restelin hotelli- ja ravintolaketjujen aktiivinen myynti ja palvelu – RAMP!

”RAMP!ista saatu hyöty on ollut merkittävä. Eräänä keskeisenä  tavoitteena on ollut oppia myymään ja saamaan kaikki siihen mukaan. Tässä olemme päässeet ohjelman avulla ison askeleen eteenpäin.

Tästä on hyvä jatkaa.”

RESTEL
OPERATIIVINEN JOHTAJA,
HOTELLIT JA RAVINTOLAT
Jari Laine
+358 400 716 883
[email protected]

”RAMP!ista saatu hyöty on ollut merkittävä. Eräänä keskeisenä  tavoitteena on ollut oppia myymään ja saamaan kaikki siihen mukaan. Tässä olemme päässeet ohjelman avulla ison askeleen eteenpäin.

Tästä on hyvä jatkaa.”

LÄHTÖTILANNE

  • Restelin uuden strategian myötä haluttiin luoda uudenlaista yhteistä palvelu- ja myyntikulttuuria Restelin ketjuihin, joihin kuuluu yli 40 hotellia ja yli 200 ravintolaa.
  • Tavoitteena oli luoda yksinkertainen ja helppo aktiivisen myynnin ja palvelun malli, joka on helposti toteutettavissa käytännössä arjessa kaikissa Restelin ravintola- ja hotelliketjujen toimipaikoissa, niin että tulokset näkyvät nopeasti euroissa.

RESTEL
OPERATIIVINEN JOHTAJA,
HOTELLIT JA RAVINTOLAT
Jari Laine
+358 400 716 883
[email protected]

TEKEMINEN

KONSULTOINTI

Luotiin yksinkertainen ja helppo aktiivisen myynnin ja palvelun malli (RAMP!), joka on helposti toteutettavissa käytännössä arjessa kaikissa toimipaikoissa, niin että tulokset näkyvät nopeasti euroissa. Lisäksi rakennettiin  päivittäisjohtamismalli, jonka avulla RAMP! saadaan pysymään arjen tekemisenä.

VALMENNUS

Varmistettiin  treenin avulla, että kaikkien yli 40 hotellin ja yli 200 ravintolan päälliköt pystyvät käytännössä treenauttamaan henkilökuntansa myymään ja palvelemaan rakennetun mallin mukaan.

TULOKSET!

  • Myynti ja palveluosaaminen on lisääntynyt.
  • Aktiivinen myyminen ja palvelu on lisääntynyt.

KYSY LISÄÄ

Tuuli Harju
Tuuli HarjuSeniorikonsultti