Project Description

CASE: ALUEOSUUSKAUPPOJEN S-PANKKITOIMINTA
/ ETELÄ-POHJANMAAN OSUUSKAUPPA

Pankkipalveluiden myynti ja sen johtaminen

”Valmennus on näkynyt selkeästi myynnissä ja asiakaspalvelustamme on tullut tasalaatuisempaa.

Olen saanut johtamiseen lisää mielenkiintoa ja innostusta sekä rohkeutta puuttua vaikeisiinkin asioihin!”

ETELÄ-POHJANMAAN OSUUSKAUPPA
ASIAKASOMISTAJANEUVOJA,
MYYNTITYÖN OHJAUS JA RAPORTOINTI
Katri Rintaniemi
+358 40 831 8837
katri.rintaniemi@sok.fi

”Valmennus on näkynyt selkeästi myynnissä ja asiakaspalvelustamme on tullut tasalaatuisempaa.

Olen saanut johtamiseen lisää mielenkiintoa ja innostusta sekä rohkeutta puuttua vaikeisiinkin asioihin!”

LÄHTÖTILANNE

  • Palvelu oli hyvää, mutta asiakkaiden aktiivinen kokonaistarpeiden kartoitus jäi vähäiseksi.
  • Asiakkaille kerrottiin euromääräiset säästöt ja hyödyt, mutta kauppaan asti ei päästy vaan asiakastilanne päättyi hyötyjen kertomiseen.

ETELÄ-POHJANMAAN OSUUSKAUPPA
ASIAKASOMISTAJANEUVOJA,
MYYNTITYÖN OHJAUS JA RAPORTOINTI
Katri Rintaniemi
+358 40 831 8837
katri.rintaniemi@sok.fi

TEKEMINEN

VALMENNUS

Käytännönläheiset valmennukset Etelä-Pohjanmaan Osuuskaupan S-Pankin asiakaspalvelupisteessä

  • Asiakaskohtaamis- ja myyntitreenit S-Pankin asiakaspalvelupisteessä myyjille aitojen asiakkaiden kanssa
  • Päivittäisjohtamismallin rakentaminen yhdessä esimiesten kanssa
  • Valmentavan esimiestyön kehittäminen arjen tilanteissa

TULOKSET!

  • Esimies sai eväitä ja uusia toimintamalleja päivittäiseen esimiestyöhön sekä vaikeiden
    tilanteiden käsittelyyn.
  • Myyjät vievät nykyisin hyötykartoitukset astetta pidemmälle, jolloin tiliasiointeja ja palkkoja
    siirtyy S-pankkiin huomattavasti enemmän kuin aiemmin
  • Myyjät saivat vinkkejä myynnin tekemiseen ja innostuivat myyntityöstä.
  • Myynnin kasvu.
  • Asiakastyytyväisyyden lisääntyminen.

KYSY LISÄÄ

Tuuli Harju
Tuuli HarjuSeniorikonsultti