IHMISET

 

JENNI KOLLANI

Tietomuotoilija, asiakas- ja työntekijäymmärrys

Koskaan ei pidä sanoa ”ei koskaan”

YDINOSAAMINEN

  • Asiakastutkimusten suunnittelu ja rakentaminen
  • Haastatteluiden toteutus ja pääpaino laadullisissa syvähaastatteluissa
  • Analysointi, raportointi ja tärkeimpien tulosten kirkastaminen
  • Tutkimusten purku sekä jatkomenetelmien suunnittelu
  • Vastuu asiakasyhteistyön sujumisesta
  • Uusasiakashankinta
  • Hankinta ja tilaus-toimitusprosessien hallinnointi, toimittajasuhteiden hoito ja sopimustekniikat

HARRASTUKSET

Mökkeily, valokuvaus/Jenni Kollani Photography, eräily, matkustaminen, uusien projektien innovointi

INFO

Puhelin: +358 40 172 2203

Sähköposti: [email protected]

LinkedIn

Koulutus: KTM