IHMISET
KATARIINA STRANDMAN
Tietomuotoilija, toimitusjohtaja
Pitää katsoa kauas nähdäkseen lähelle
YDINOSAAMINEN
- Tutkimusten ja mittausten hyödyntäminen strategian, asiakaskokemuksen ja johtamisen kehittämisessä
- Tutkimustiedon kiteytys ja konkretisointi käytännönläheisiksi työkaluiksi arjessa ja arjen johtamisessa
- Asiakaskokemuksen johtaminen ja strategisten mittaristojen rakentaminen
- Vahva tausta myynnin, asiakaspalvelun ja johtamisen valmentajana ja konsulttina vuodesta 2006
HARRASTUKSET
Lenkkeily, dekkareiden lukeminen laiturin nokassa, matkustelu ja fudisäitiys pienelle ekaluokkalaiselle

INFO
Puhelin: +358 50 413 2392
Sähköposti: katariina.strandman@mainidea.fi
Koulutus: KTM, WoL-, DiSC- ja Time Master- sertifioitu valmentaja, Liikkeenjohdon Konsultit LJK ry:n jäsen