MYYNTI JA ASIAKASKOKEMUS

MYYNNIN JA ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMINEN

Uskomme, että myynti on ennen kaikkea vahvan asiakaskokemuksen synnyttämistä. Tutkimalla yrityksenne asiakaskohtaamista, pystymme rakentamaan selkeät mallit kohti tuloksellisempaa myyntityötä.
Varmistamme, että mallit viedään arkeen kulkemalla mukananne aidoissa asiakaskohtaamisissa.

Jokaisessa asiakaskohtaamisessa piilee mahdollisuus – me autamme hyödyntämään nämä mahdollisuudet.

TUTKIMUS

  • Asiakaskokemuksen ja asiakaskohtaamisten tutkiminen ja mittaaminen
    • Laadulliset päättäjä- ja asiakashaastattelut
    • Erilaiset kyselytutkimukset eri kanavissa
  • Yrityksen sisäinen ja ulkoinen NPS
  • Hävittyjen ja voitettujen kauppojen tutkiminen
  • Myyntiprosessin eri vaiheiden onnistumisen mittaus

KONSULTOINTI

  • Myyntimallien ja -prosessien rakentaminen
  • Asiakaskohtaamismallien ja asiakkuuksien hoitomallien rakentaminen
  • Myynnin ja asiakaspalvelun tehostaminen
  • Lean-hankkeet
  • Asiakaspalvelun konseptointi ja palvelumallien/-prosessien kehittäminen
  • Asiakaspolut (customer journey) ja asiakassegmentointi

VALMENNUS

  • Myyntivalmennukset BtoB, BtoC ja HtoH
  • Asiakaskokemuksen ja -palvelun valmentaminen
  • Myyjien ja asiakaspalvelijoiden henkilökohtaiset valmennukset
  • Sisäiset valmentajat -valmennus
  • Online-työkalujen hyödyntäminen myynnissä ja asiakaskohtaamisissa

MUUT PALVELUMME

CASET

CASE: OMATALO
Asiakaslähtöisen myynti- ja johtamiskulttuurin rakentamisen aloitus

CASE: LIMINKA
Uusi tapa johtaa ja kohdata asiakas

Katso lisää caseja tästä

BLOGIT

KONTAKTI

VALMENNUS, KONSULTOINTI

Tapani Pöllänen
Valmennusjohtaja, partneri
[email protected]
GSM +358 50 404 6263

TUTKIMUS

Katariina Strandman
Toimitusjohtaja, MainIdea
[email protected]
GSM +358 50 413 2392