Artikkelit2021-03-25T10:10:31+02:00

Uutisia ja asiantuntijapuhetta.

Lue uusia kulmia asiakaskokemuksesta,
myynnistä ja johtamisesta.

Johtaja, lakkaa johtamasta

Automatiikka ottaa pian hoitaakseen asiantuntijoiden rutiinitehtävät. Muutos vaatii työntekijöiltä entistä laajempaa ja syvällisempää osaamista. Kun työpaikat täyttyvät itsenäisistä asiantuntijoista, jää johtajan tehtäväksi luoda heille mahdollisimman suotuisat puitteet oman työnsä kehittämiseen. ...

Paras asiakaskokemus lähtee hyvästä käytöksestä

Mitä hyvä asiakaskokemus tarkoittaa käytännössä? Paitsi pienistä yksityiskohdista, asiakaskokemus syntyy hyvin pitkälle yksittäisten ihmisten käytöksestä. On tärkeää, että asiakkaalle syntyy tunne myönteisestä kohtaamisesta alusta asti. Asiakaskokemus on päivän ...

Myynti ja asiakastyö keskelle strategiaa

Myynti on työtä, joka kuuluu jokaiselle. Myyntityötä on kehitettävä aktiivisesti, mutta mistään rakettitieteestä ei ole kyse. Menestymisen kannalta ratkaisevaa on, että johto ymmärtää myynnin ja asiakastyön merkityksen. On merkillistä, ...

Visiopuheen parasta ennen -päivämäärä meni jo

Yritykset toimivat nykyisin pelikentällä, jossa tulevaisuutta on käytännössä mahdotonta ennustaa. Ainut varma asia on jatkuva ja nopea muutos. Miten toimintaympäristön kehitys sitten näkyy yritysten strategiatyössä? Toistaiseksi ei juuri mitenkään. Strategia ...

Go to Top