Artikkelit2022-01-25T14:27:52+02:00

Uutisia ja asiantuntijapuhetta.

Lue uusia kulmia asiakaskokemuksesta,
myynnistä ja johtamisesta.

Uusia näkökulmia johdon kyvykkyyteen -webinaari 10.11.2020

Kulmia Arenalla 10.11. keskusteltiin, millaista kyvykkyyttä johdolta edellytetään muuttuvassa ympäristössä juuri nyt. Näkemystä ja kokemusta keskusteluun tarjosivat LUT-kauppakorkeakoulun strategiatutkimuksen professori Ari Jantunen, Sievi Capital Oyj:n toimitusjohtaja Päivi Marttila sekä ...

Huono johtaminen kärjistyy etämaailmassa

Johtamisen maailma on täynnä uusia odotuksia ja näkökulmia. Tietoa tässä hetkessä tärkeistä asioista vyöryy kaikista kanavista, kaikki työ pitäisi nyt tehdä kokonaan uudella tavalla digitaalisesti ja samaan aikaan koko oman ...

Ara Hopiasta LJK:n puheenjohtaja

Liike-elämän ja johdon konsultit LJK ry on valinnut kevätkokouksessaan uudeksi puheenjohtajakseen Kulmia Groupin perustajan, hallituksen puheenjohtaja Ara Hopian. Hallituksen jäseniksi valittiin Ari Aalto (MantecCon Oy), Sami Jalonen (MPL Modular ...

Noudattaahan Lean-hankkeesi nopeusrajoituksia?

Lupaavana alkanut kehitystyö tyssää monessa organisaatiossa vauhtisokeuteen. Nopeita vaikutuksia toivova johtaja unohtaa helposti, ettei tehdasympäristössä luotuja metodeja voi sellaisenaan soveltaa asiantuntijatyöhön. Miten asiantuntijoista koostuvaa tiimiä tulisi johtaa? Nopea ...

Johtaja, lakkaa johtamasta

Automatiikka ottaa pian hoitaakseen asiantuntijoiden rutiinitehtävät. Muutos vaatii työntekijöiltä entistä laajempaa ja syvällisempää osaamista. Kun työpaikat täyttyvät itsenäisistä asiantuntijoista, jää johtajan tehtäväksi luoda heille mahdollisimman suotuisat puitteet oman työnsä ...

Paras asiakaskokemus lähtee hyvästä käytöksestä

Mitä hyvä asiakaskokemus tarkoittaa käytännössä? Paitsi pienistä yksityiskohdista, asiakaskokemus syntyy hyvin pitkälle yksittäisten ihmisten käytöksestä. On tärkeää, että asiakkaalle syntyy tunne myönteisestä kohtaamisesta alusta asti. Asiakaskokemus on päivän ...

Myynti ja asiakastyö keskelle strategiaa

Myynti on työtä, joka kuuluu jokaiselle. Myyntityötä on kehitettävä aktiivisesti, mutta mistään rakettitieteestä ei ole kyse. Menestymisen kannalta ratkaisevaa on, että johto ymmärtää myynnin ja asiakastyön merkityksen. On merkillistä, ...

Go to Top