Infowebinaari 26.3.2020 klo 14.00-14.30
ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Useissa yrityksissä pohditaan nyt, kuinka esimiestyö, kokoukset ja valmentaminen saataisiin onnistumaan koronaviruksen leviämisen vuoksi mahdollisimman hyvin etänä. Miten kääntää haastava tilanne mahdollisuudeksi kehittyä tulevaisuuden työn tekemisen tavoissa? Meillä Kulmialaisilla on yli 10 vuoden kokemus etäjohtamisen ja -valmentamisen tavoista. Olemme auttaneet satoja ryhmiä ja yli 10 000 asiantuntijaa käyttämään digitaalisia työkaluja mahdollisimman tehokkaasti ja osallistavasti. Toteutamme myös jatkuvasti itse valmennuksia ja konsultointityöpajoja etänä asiakkaidemme kanssa. Haluatko kuulla lisää?

Järjestämme aiheesta to 26.3.2020 klo 14.00-14.30 lyhyen maksuttoman infon webinaarina. Ilmoittautumislomakkeella voit lähettää sinua askarruttavia kysymyksiä aiheesta jo ennakkoon, jolloin asiantuntijoillamme on mahdollisuus perehtyä kysymyksiin syvällisemmin. Infossa digitaalisten työkalujen käytöstä kertovat Kulmian perustaja Ara Hopia ja seniorikonsultti Kai Rustholkarhu.

Tervetuloa kuulemaan lisää ja osallistumaan keskusteluun!

Infon agenda

  • Parhaat kokemukset etäjohtamisesta ja -valmennuksista
  • Miten varmistaa osallistujien aktiivisuus etätilanteissa? – parhaat käytännöt
  • Kuinka pitkäkestoisia kokouksia ja valmennuksia kannattaa pitää etänä?
  • Mitä osaamista etäkokouksen/työpajan vetäjällä tulee olla?
  • Kysymyksiä & vastauksia

Ara Hopia
Hallituksen puheenjohtaja, partneri
ara.hopia@kulmia.fi
+358 50 404 7845

Kai Rustholkarhu
Seniorikonsultti
kai.rustholkarhu@kulmia.fi
+358 50 487 1759

AIKA

26.3.2020
klo 14.00–14.30

HINTA

Webinaari on ilmainen

ILMOITTAUDU TÄSTÄ