”Iloitsen saadessani tutkia uteliain mielin, löytää uusia ratkaisuja sekä nähdä ihmisten kehittyvän!”
YDINOSAAMINEN
Asiakaskohtaamisten tutkiminen ja kehittäminen eri kanavissa
Tutkimustulosten osallistava hyödyntäminen organisaation eri tasoilla
Asiantuntijoiden valmentaminen asiakaslähtöiseen viestintään
Asiakaspalvelun ja myynnin valmennukset, työpajat ja henkilökohtaiset sparraukset
Asiakaskohtaamisten tavoitteiden ja seurantamallien rakentaminen
Uuden kulttuurin ja toimintatapojen jalkautus yhdessä sisäisten valmentajien kanssa
Asiakaskohtaamiset ja viestintä somessa sekä muissa uusissa kanavissa
TYÖKIELET
Suomi ja englanti.
HARRASTUKSET
Tapahtumien järjestäminen, roolipelit ja taideluuhaus.
KOULUTUS
Valtiotieteiden maisteri, Work of Leaders- ja DiSC -sertifioitu valmentaja