Kulmian Ara Hopia ja Ionan Jens Mattsson Kauppalehdessä 13.4.2021: Digimörkö pitää pilkkoa

Kauppalehden toimittaja Piritta Palokangas haastatteli yhtä Kulmian perustajista, Ara Hopiaa, sekä Iona Studiosin partner Jens Mattsonia pk-yritysten digitaalisuudesta.

Jutussa pohditaan, kuinka yritykset pystyisivät ottamaan digiloikan, miten digitaalisuuteen tulisi asennoitua sekä miten digin voi huomioida johtamisessa, käytännön tasolla sekä asiakas- ja myyntityössä.

Ison digimörön taltuttamiseksi Hopia linjaa: ”Mitä voisi tehdä nopeasti, mitä ensi syksynä ja mitä ensi vuonna. Palastelu on hirveän tärkeää, muutoin pöydällä on 10 eri järjestelmää, joita kukaan ei osaa käyttää”.

”Harvassa ovat sellaiset toimialat, joilla ei voisi tehostaa asiakashankintaa ja palvelua digin avulla. Joko suoraan tai myyntiä tukevin prosessein”, Mattsson sanoo.

Lue artikkeli Kauppalehden sivuilta: https://www.kauppalehti.fi/uutiset/digimorko-pitaa-pilkkoa-osiin-pk-yritysten-digiloikka-tapahtuu-arkisissa-kaytannoissa/ee30c49a-739f-457c-8aa6-846c8a3ab282

Kulmia ja Iona Studios järjestävät yhdessä 21.4.2021 PK-yritysten Kasvuvirtaa digistä -seminaarin, jossa kuullaan digitaalisia kasvutarinoita yrityksiltä: Framery, Iloq, Fiksuruoka, Kaalimato ja Bo LKV.

 

Ruutukaappaukset Kauppalehti.fi-sivustolta.