REKRYTOINTI

Kulmia Group on tutkimuksen, konsultoinnin ja valmennuksen tekijä. Vahvaa osaamistamme ovat strategia ja sen toimeenpano, johtaminen ja esimiestyö, myynti ja asiakaskokemus sekä rekrytointi ja perehdytys. 15 vuoden aikana olemme tekemisen asenteella ja käytännönläheisellä otteellamme ansainneet asiakkaiden luottamuksen.

Haemme nyt Kulmian valmennus- ja konsultointiliiketoimintaan

energistä ja aikaansaavaa koordinaattoria

kokoaikaiseen vakituiseen työsuhteeseen. Työalkaa yhdessä sovittavalla aikataululla syksyllä 2019.

Koordinaattorin tehtävänä on lisätä konsulttien, valmentajien ja asiakkaidemme arjen sujuvuutta

  • Avustamalla asiakasprojekteihin liittyvässä laskutuksessa
  • Muokkaamalla ja stilisoimalla tarjouksia ja muita asiakasmateriaaleja
  • Lähettämällä ja käsittelemällä valmennuksiin liittyviä ennakko- ja välitehtäviä
  • Edistämällä ja tukemalla digitaalisten työkalujen monipuolista käyttöä asiakasprojekteissa
  • Koordinoimalla asiakasrekisteriämme ja projektinhallintajärjestelmämme käyttöä (Severa)
  • Huolehtimalla toimistorutiineista ja asiakastilaisuuksien järjestelyistä vauhdikkaan arjen keskellä

Odotamme sinulta

  • Kykyä rakentaa luottamusta työyhteisössä ja yhdessä asiakkaiden kanssa
  • Taitoa pitää useita lankoja käsissä yhtä aikaa
  • Kykyä tunnistaa olennainen ja kiteyttää se kirjallisesti ja suullisesti
  • Valmiutta työskennellä suomeksi ja englanniksi
  • Sujuvaa PowerPointin käyttöä ja visuaalista silmää
  • Halua tehdä koordinaattorin työtä pitkäjänteisesti

Tarjoamme

  • Mahdollisuuden kehittää omaa osaamista jatkuvasti vaativien asiakasprojektien parissa
  • Osaavan, kokeneen ja energisen työyhteisön tuen
  • Suoraviivaisen tekemisen kulttuurin ja kannustavan johtamisen
  • Tilaa vaikuttaa omaan koordinaattorin työn sisältöön
  • Helmikuusta 2020 alkaen upouudet toimitilat Helsingin Pasilassa Triplan Workery Westissä

Lähetä persoonallinen vapaamuotoinen hakemukseni palkkatoivomuksineen viimeistään 31.8.2019 osoitteella kalle.lappalainen@kulmia.fi Lisätietoja tehtävästä antaa Kalle Lappalainen,
puhelin 040 513 0616.

Haemme nyt Kulmian valmennus- ja konsultointiliiketoimintaan asiakkaat

osaamisella ja työotteellaan vakuuttavaa seniorikonsulttia

kokoaikaiseen vakituiseen työsuhteeseen. Työalkaa yhdessä sovittavalla aikataululla syksyllä 2019.

Seniorikonsultin tehtävänä on

  • Rakentaa ja johtaa pitkäjänteisiä ja luottamuksellisia asiakassuhteita
  • Tunnistaa asiakkaan liiketoiminnan kehitystarpeita ja muotoilla niihin käytännönläheisiä ratkaisuja yhdessä Kulmian muiden konsulttien ja valmentajien kanssa
  • Myydä koko Kulmian tarjontaa eri toimialoilla toimiville nykyisille ja uusille asiakkaillemme
  • Toteuttaa itsenäisesti ja yhteistyössä Kulmian tiimin kanssa oman osaamisensa mukaisia strategian, johtamisen, myynnin ja asiakaskokemuksen konsultointi- ja valmennushankkeita
  • Kehittää jatkuvasti omaa ja Kulmian yhteistä osaamista sekä hakea rohkeasti uusia tekemisen tapoja

Odotamme sinulta

  • Näyttöjä menestymisestä konsultin tai valmentajan tehtävässä
  • Vahvaa osaamista yhdellä tai useammalla Kulmian osaamisalueella
  • Kykyä rakentaa luottamusta työyhteisössä ja asiakkaiden kanssa
  • Taitoa tehdä myydä, suunnitella ja toteuttaa useita asiakasprojekteja yhtäaikaa
  • Valmiutta tehdä laskutettavaa asiakastyötä suomeksi ja englanniksi
  • Intohimoa ja paloa tehdä juuri tätä työtä pitkäjänteisesti

Tarjoamme

  • Mahdollisuuden kehittyä ja oppia jatkuvasti uutta
  • Osaavan, kokeneen ja energisen työyhteisön tuen
  • Kilpailukykyisen palkkauksen, joka rakentuu kiinteästä osasta ja provisiosta
  • Suoraviivaisen tekemisen kulttuurin ja onnistumista tukevan kannustavan johtamisen
  • Kokeneen asiantuntijan kaipaavan tekemisen vapauden ja tilaa vaikuttaa oman työn sisältöön
  • Helmikuusta 2020 alkaen upouudet toimitilat Helsingin Pasilassa Triplan Workery Westissä

Lähetä persoonallinen vapaamuotoinen hakemukseni palkkatoivomuksineen viimeistään 31.8.2019 osoitteella kalle.lappalainen@kulmia.fi Lisätietoja tehtävästä antaa Kalle Lappalainen,
puhelin 040 513 0616.