Selkeyttä kirjalliseen asiakaspalveluun

Selkeyttä kirjalliseen asiakaspalveluun hybridimaailmassa

Osallistu Kulmia Insightin webinaariin 28.9. klo 13–14.30 ja nappaa parhaat vinkit kirjalliseen asiakaspalveluun! Mukana myös CASE: Omid Rokhsatzadeh DNA:lta kertoo, miten he ovat kehittäneet tiiminsä kirjallista viestintää.

Monissa asiakaspalvelutiimeissä tutkitaan ja valmennetaan ahkerasti puhelinkohtaamisia sekä niiden vuorovaikutusta, mutta asiakkaille verkossa, sähköpostissa tai chateissa kirjoitettavista viesteistä puuttuvat yhdenmukaiset, asiakaslähtöiset toimintamallit. Seurauksena voi olla vastaanottajalle sekavia vastauksia, ketjuuntuvia viestejä tai asiakkaan tunnetilan ohittavaa vuorovaikutusta.

Webinaarissa saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

  1. Mitä nykyasiakas odottaa kirjalliselta viestinnältä?
  2. Mitkä ovat kirjallisen asiakaspalvelun keskeisimmät haasteet ja mahdollisuudet?
  3. Kuinka huomioida tunteet kirjallisessa kanavassa?
  4. Miten kirjallisten asiakaskohtaamisten nykytasoa voi tutkia?
  5. Mitä kirjallisten kohtaamisten kehittäminen vaatii tiimiltä? Kuinka saada kaikki mukaan?

Ilmoittaudu ohesta maksuttomaan tilaisuuteen, lähetämme ilmoittautuneille osallistumislinkin ennen tilaisuutta.

Ilmoittaudu webinaariin tästä

Asiantuntijat ja puhujat

Pauliina Männistö, Kulmia Insight Oy
Pauliina Männistö, Kulmia Insight Oy
Webinaarin vetää Kulmian asiakaskohtaamisten asiantuntija Pauliina Männistö, joka on on tutkinut asiakaspalvelutiimien viestintää vuodesta 2013 ja valmentanut satoja asiantuntijoita asiakaslähtöisessä kirjoittamisessa.
pauliina.mannisto@kulmia.fi
+358 40 754 1232
Omid Rokhsatzadeh, DNA Oyj
Omid Rokhsatzadeh, DNA Oyj
Omid Rokhsatzadeh DNA:lta kertoo, miten he ovat kehittäneet tiiminsä kirjallista viestintää.