Tuloksellista myyntiä tutkimuksen avulla -webinaari 26.1. klo 13–14.30

Tuloksellista myyntiä tutkimuksen avulla -webinaari 26.1. klo 13–14.30

Osallistu Kulmia Insightin webinaariin keskiviikkona 26.1. klo 13–14.30 ja kuulet parhaat vinkit asiakaslähtöisen myynnin kehittämiseen! Mukana myös CASE: Asiakkaamme kertoo, miten heillä kehitettiin myyntiä tutkimuksen avulla.

Mistä koostuu onnistunut myyntiprosessi? Mitä voidaan oppia hävityistä kaupoista ja varmistaa, että kaikki myyjät voivat hyötyä hävittyjen ja toteutuneiden kauppojen parhaista käytännöistä? Miten myyjät saadaan mukaan kehittämiseen?

Webinaarissamme opit, miten kiihdytät vuoden 2022 myyntiäsi:

  • Miten teet asiakaslähtöistä ja tuloksellista myyntiä tutkimuksen avulla
  • Millä myynnin johtamisen mittareilla voidaan tukea myyntiä
  • Mitä arvokasta tietoa saadaan asiakkaalta voitetuista ja hävityistä myynticaseista
  • Miten myyjien arjessa kiinni pysyminen kohentaa myös asiakaskokemusta

Lisäksi Rakennusliike U. Lipsasen toimitusjohtaja Antti Lipsanen kertoo omakohtaiset kokemukset, miten myynnin kehittäminen tutkimuksen avulla auttoi heitä.

Mukana keskustelemassa Kulmia Insightin tutkimuksen ammattilaiset Tiina Niemi-Aro ja Kasper Palin, Kulmia Groupin asiakaskokemuksen, myynnin ja johtamisen kehittäjä Tuuli Harju.

Ilmoittaudu webinaariin tästä
Tiina Niemi-Aro, Kulmia Insight Oy
Tiina Niemi-Aro, Kulmia Insight OyTutkimusjohtaja
Kasper Palin, Kulmia Insight Oy
Kasper Palin, Kulmia Insight OyProjektipäällikkö
Tuuli Harju, Kulmia Group Oy
Tuuli Harju, Kulmia Group OySeniorikonsultti
Antti Lipsanen, Rakennusliike U. Lipsanen
Antti Lipsanen, Rakennusliike U. LipsanenToimitusjohtaja