Voittava kokemus yritysmyynnistä 16.5.2019

Asiakkaat ja myyntitiimi mukaan kehittämisen talkoisiin

Yritysmyynti on murroksen edessä asiakkaiden ostoprosessin muuttuessa, toimintatapojen uudistuessa ja kanavien monimuotoistuessa. Mistä kaikesta muodostuu voittava asiakaskokemus? Minkälaista uudistusta yritysmyynti kaipaa? Miksi asiakkaat ja myyntitiimi kannattaa ottaa mukaan talkoisiin?

Yritysmyynnin johtaja/avainhenkilö – onko teillä jo hoidossa seuraavat 5 asiaa:

  • Meillä on selkeä yhteinen näkemys siitä, millaista asiakaskokemusta haluamme tuottaa

  • Tiedämme oikeasti, miksi asiakkaat valitsevat / eivät valitse meitä

  • Myyjämme kehittävät jatkuvasti toimintaansa kohti haluttua kulttuuria

  • Tiedämme tarkkaan yritysmyyntimme ammattimaisuuden ja aktiivisuuden tason

  • Meillä on selkeä arjessa toimiva malli myynnin tekemiseen ja sen johtamiseen

Jos ei, ilmoittaudu mukaan ja johdata yritysmyyntisi huipulle!

Kohti huippua seuraavilla aiheilla:

8.30
Aamiainen tarjolla

9.00-12.00
Ammattimaisuutta ja aktiivisuutta yritysmyyntiin digiavusteisilla ratkaisuilla
Risto Innanen, Sales & Business Development, Rohea Oy

Hävittyjen ja voitettujen kauppojen analyysillä oikeita valintoja yritysmyynnin kehittämiseen
Katariina Strandman, toimitusjohtaja, MainIdea Oy

Tuntosarvet herkkänä jatkuvan mittaamisen avulla – asiakaskokemuksen ja brändimielikuvan kehittäminen kulkevat käsi kädessä
Anne Puntari, johtaja, asiakaskokemus, markkinointi ja viestintä, Digia Oyj

Näkökulmia myyjien aktivointiin ja motivointiin – myyjät mukaan kehittämään toimintatapoja matkalla kohti uutta kulttuuria
Tuomas Timonen, seniorikonsultti ja Tapani Pöllänen, valmennusjohtaja, partneri, Kulmia Group Oy

Keskustelua herättämässä:

Anne Puntari

Anne Puntari, Digia Oyj
johtaja, asiakaskokemus, markkinointi ja viestintä

Anne toimii ohjelmisto- ja palveluyhtiö Digiassa johtajana vastuualueenaan asiakaskokemus, markkinointi ja viestintä. Työkokemusta ja näkemystä näissä tehtävissä it-alalla on ehtinyt karttua yli 20-vuotta tiiviissä yhteistyössä myynnin ja liiketoimintajohdon kanssa. Annen tehtäväkenttä pitää sisällään brändin kehittämisen, markkinoinnin, eri sidosryhmien viestinnän ja asiakaskokemuksen kehittämisen mittaamisen kautta.

Risto Innanen

Risto Innanen, Rohea Oy
Sales & Business development

Riston intohimona on tehdä B2B myynnistä ja asiakkuuksien hoidosta yksinkertaisempaa – hauskaa ja helppoa myyjille, kiinnostavaa ja ymmärrettävää asiakkaille sekä tehokkaampaa ja läpinäkyvämpää johdolle. Risto on toiminut finanssisektorilla myynnin, myynninjohdon, liiketoimintajohdon ja liiketoiminnan kehityksen tehtävissä 20 vuotta ja tuntee muuttuvan liiketoimintaympäristön ja muutosjohtamisen haasteet asiakastyön alueella. Nykyisin Risto on kehittämässä ja kaupallistamassa myynnin ja asiakkuuksien hoidon digiavusteisuutta tukevaa SaaS-palvelua (www.paceautomation.io).

Katariina Strandman

Katariina Strandman, MainIdea Oy
toimitusjohtaja

Katariina vastaa Kulmia Groupin tutkimusyhtiö MainIdean toiminnasta ja on katsellut maailmaa yli 13 vuotta valmentajan, konsultin ja tutkijan lasien kautta. Kaikki mittaaminen ja tutkiminen on turhaa, jos mikään ei muutu sen jälkeen. Katariinan erikoisosaamista on tiedolla johtaminen ja tiedon hyödyntäminen strategian, asiakas- ja työntekijäkokemuksen kehittämisessä. Myös myynnin tuloksellisuutta ja kasvattamista voidaan merkittävästi tukea erilaisten mittaustyökalujen kautta.

Tuomas Timonen

Tuomas Timonen, Kulmia Group Oy
seniorikonsultti

Tuomaksen tavoitteena on auttaa yritysmyyjiä kohtaamaan asiakkaita myös nykyaikaisissa digitaalisissa kanavissa ja säästää sekä asiakkaan että myyjän aikaa, vaivaa ja rahaa. Tuomas on toiminut markkinointi- ja finanssialalla myynnin, myynninjohdon ja liiketoiminnan kehitys- ja valmennustehtävissä 17 vuotta. Tuomaksella on lisäksi pitkä kokemus urheiluvalmentamisen puolelta. Nykyisin Tuomas valmentaa ja konsultoi asiakkaita myynnin- ja asiakaspalvelun kehitysohjelmissa.

Tapani Pöllänen

Tapani Pöllänen, Kulmia Group Oy
valmennusjohtaja, partneri

Tapani on toinen Kulmian perustajista ja vastaa tällä hetkellä Kulmian valmennustoiminnoista. Tapanilla on vahva kokemus ja näyttö sekä yritys- että kuluttajamyynnin johtamisesta. Asiakkaiden mukaan Tapanilla on vahva kyky valmennuksen kautta saada luottamusta ja uutta, halutun tahtotilan mukaista tekemistä aikaan arjessa, usein aidoissa asiakas- ja johtamistilanteissa. Yritysmyynnin kehittämisessä Tapani uskoo siihen, että paras tulos saadaan aikaan kun sekä asiakkaat että koko henkilöstö otetaan mukaan kehittämiseen. Tähän tarvitaan myös uutta tekniikkaa ja oikeaa tietoa tuloksista, tekemisestä ja innostumisesta.

AIKA

16.5.2019
klo 8:30–12:00

PAIKKA

Kulmia Group
Eteläesplanadi 2
00130 Helsinki

HINTA

Tilaisuus on maksuton

ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT