Project Description

CASE: LIMINGAN KUNTA

Uusi tapa johtaa ja kohdata asiakas

”Saimme konkreettista apua asiakaskohtaamisiin ja erityisesti niihin valmistautumiseen.”

LIMINGAN KUNTA
KUNNANJOHTAJA,
Pekka Rajala
+358 50 312 5000
pekka.rajala@liminka.fi

”Saimme konkreettista apua asiakaskohtaamisiin ja erityisesti niihin valmistautumiseen.”

LÄHTÖTILANNE

  • Kunnassa oli tunnistettu valtava määrä erilaisia sisäisiä ja ulkoisia asiakaskohtaamisia
  • Asiakaskohtaamiset olivat hyvin eritasoisia
  • Esimiestyö oli perinteistä

LIMINGAN KUNTA
KUNNANJOHTAJA,
Pekka Rajala
+358 50 312 5000
pekka.rajala@liminka.fi

TEKEMINEN

TUTKIMUS

DiSC-työkalu

Henkilökohtainen vuoro-vaikutuksen, vahvuuksien ja kehityskohteiden tunnistamisen työkalu.

KONSULTOINTI

Rakennettiin avainhenkilöiden kanssa yhteinen tapa kohdata asiakas.

VALMENNUS

Valmennettiin henkilökunta Limingan tapaan kohdata asiakas.

Kohderyhminä:

  • Asiakaspalvelussa toimivat henkilöt
  • Lääkäri- ja terveydenhoitohenkilökunta
  • Esimiehet

TULOKSET!

  • Yhteinen ymmärrys asiakaskohtaamisen tärkeydestä ja kuinka siihen voidaan vaikuttaa
  • Haastavien vuorovaikutustilanteiden kääntäminen mahdollisuuksiksi sisäisellä valmistautumisella ja harjoittelulla
  • Tyytyväisemmät asiakkaat ja parantunut työyhteisön toiminta

KYSY LISÄÄ

Tapani Pöllänen
Tapani PöllänenSeniorikonsultti, partneri