Saat tehokkuutta ja tuloksia uudenlaisella yhdessä tekemisellä

Ajatteletko tehokkuutta yksilöiden vai yhteistyön kautta? Mittarit on usein viritetty yksittäisen työntekijän tarkasteluun, minkä vuoksi parannusta lähdetään hakemaan yksilötasolta. Samaan aikaan resursseja todennäköisesti valuu hukkaan puutteellisesta yhteispelistä ja päällekkäisestä tekemisestä johtuen. Pahimmillaan sisäisen yhteistyön monimutkaisuus näkyy asiakkaalle hankaluutena, vaivalloisuutena tai jopa puutteina palvelussa.

Ihmiset ovat avain tehokkaaseen tekemiseen, mutta yksittäisen työntekijän tehtävien optimoinnin sijaan perspektiiviä kannattaa laajentaa. Mieti, miten hyvin yhteistyö teillä sujuu? Puhuvatko myynti ja markkinointi samaa kieltä? Ovatko myynnin ja hankinnan tavoitteet yhteisiä? Kuinka brändilupaus lunastetaan eri kohtaamispisteissä?

Osa haasteista palautuu siiloutumisen aikaansaamiin eroihin toimintakulttuureissa. Jos tavoitteita mitataan eri keinoin tai yhteistä näkemystä ei ole, on tuloksia turha odottaa. Näiden lisäksi muuttuva maailma tuo mukanaan omat haasteensa: vanha malli ei välttämättä ole voittava tapa palvella tulevaisuuden asiakkaita. Kasvua ja tehokasta yhteistä tekemistä onkin turha odottaa, jos toimintatavat eivät muutu ja toteudu arjessa.

”Kulmian valmennuksissa on siirrytty nopeasti harjoitteluun, jossa saa korjaavaa palautetta ja treenataan oikeaa toimintamallia. Valmennuksissa näkyy ammattitaito ja kokemus.”

Taru Keronen,
toimitusjohtaja,
Eckerö Line Oy

KYSY MINULTA LISÄÄ

Jan Kajander

Jan Kajander

Uskallus lähteä uudistumaan on ensimmäinen askel. Tuloksia kuitenkin saat vasta, kun siirrytte puheista tekoihin. Liian usein hyvätkin suunnitelmat jäävät pöytälaatikkoon, eikä niitä toiminnallisesta. Kulmia auttaa sinua sekä luomaan arjessa kiinni olevan suunnitelman yhteispeliin että viemään sen käytäntöön. Osallistavat kehityshankkeemme, käytännönläheiset valmennuksemme sekä henkilökohtaiset sparraukset takaavat muutoksen toteutumisen.

Ota yhteyttä ja keskustellaan, miten voisimme parantaa teidän yhteispeliänne!

AJANKOHTAISTA

Kuinka lisäät kasvua vauhdittamalla myyntiä ja asiakaskokemuksen kehitystä?

Miten johdat ja suuntaat energiaa oikein?