Krista Syväkari

Krista Syväkari

”Virtaa ja vieraanvaraisuutta esihenkilötyöhön ja asiakaskokemukseen.” 

YDINOSAAMINEN

Valmennan esihenkilöitä johtamaan omia tiimejään ja asiakaskokemusta tietoisemmin, tavoitteellisemmin ja tuloksellisemmin – yrityksen arvojen ja palvelulupauksen mukaisesti, valmentavan johtamisen keinoin.”

  • Palveluliiketoiminnan johtaminen ja kehittäminen.
  • Yrityskulttuurin muotoilu kilpailueduksi.
  • Arvoilla ja brändillä johtaminen.
  • Asiakas- ja työntekijäkokemuksen kehittäminen.
  • Esihenkilötaitojen valmentaminen ja esihenkilötyön kehittäminen.
  • Ihmisten välinen vuorovaikutus ja työyhteisötaidot.
  • Haastavat johtamis- ja asiakaspalvelutilanteet.
  • Business Coaching; yksilö- ja tiimicoaching.
TYÖKIELET

Suomi, englanti.

HARRASTUKSET

Ulkoilu koiran kanssa, ratsastus ja golf sekä juniorijalkapalloilun valokuvaaminen.

KOULUTUS

Bachelor of Hospitality Management, Certified Business Coach (BCI), Accredited Everything DiSC and The Five Behaviors Trainer.