Aamiaistilaisuus: Älykäs asiakaskokemus – ihminen ja AI asiakaspalvelussa

Johda selkein askelin kohti tulevaisuuden asiakaspalvelua!

Ihmisen ja tekoälyn saumaton yhteistyö mahdollistaa sujuvan ja fiksun asiakaskokemuksen. Sekä AI-teknologioissa että niiden käyttöönotossa otetaan suuria harppauksia, mutta tekoälyn käyttö asiakaspalvelussa ei ole vain teknologiaprojekti. Se on pysyvä muutos kohti uudenlaista tapaa tehdä töitä. Tällä hetkellä on mahdotonta nähdä, mikä kaikki muuttuu tai voi muuttua. Silti on tärkeää lähteä eteenpäin ja pysyä liikkeessä.

Pohditko asiakaspalvelun johtajana, mitä voisit tehdä heti? Entä miten vauhdittaa muutosta? Mitä kannattaa välttää? Avain onnistumiseen on ihmisen ja tekoälyn yhteistyön rakentaminen ja sen johtaminen.

Pureudumme teemaan käytännönläheisesti aamukahvien äärellä 1.2.2024 klo 8.30-11 Kulmian toimistolla Triplassa Pasilassa. Inspiroivat asiantuntijapuhujamme yritysten tekoäly-ymmärrystä ja strategioita vahvistavasta Red Pill -AI:sta sekä ihmisten ja organisaatioiden muutosta vauhdittavasta Kulmiasta johdattavat sinut aiheen äärelle. Aikaa on myös kysymyksille sekä tietysti yhteiselle keskustelulle aihetta omissa organisaatioissaan pohtivien kollegoidesi kanssa.

Mitä: Ihminen ja AI asiakaspalvelussa -aamukahvitilaisuus
Missä: Kulmian toimistolla Triplassa Pasilassa
Milloin: torstaina 1.2.2024 klo 8.30-11
Kenelle: Tulevaisuuden asiakaspalvelun sekä ihmisten ja tekoälyn yhteistyön johtajille

Miten mukaan: Lähetä meille 26.1. mennessä viesti osoitteeseen kulmia@kulmia.fi otsikolla ”Ihminen ja AI asiakaspalvelussa”. Kerro samalla oma roolisi, organisaatiosi sekä mahdollinen erikoisruokavaliosi.

Puheenvuorot

AI ja ihmisläheinen johtaminen – uuden aikakauden johtaminen asiakaspalvelussa / Teemu Takala, Red Pill -AI

Asiakaskokemuksen rakentaminen – AI ja ihminen yhdessä / Kaisa Ilola ja Jani Leppänen, Kulmia

Miksi osallistua?

  • AI:n käyttö asiakaspalvelussa ei ole vain teknologiaprojekti, vaan se on pysyvä muutos kohti uudenlaista tapaa tehdä töitä.
  • Tällä hetkellä on mahdotonta nähdä, mikä kaikki muuttuu tai voi muuttua. Silti on tärkeää lähteä eteenpäin ja pysyä liikkeessä.
  • Mitä voi tehdä heti? Miten vauhdittaa muutosta? Mitä kannattaa välttää? Saat tähän ajatuksia ja näkökulmia sekä puheenvuoroista että yhteisestä ajatusten vaihtamisesta.
  • Mukana on osallistujia eri toimialojen asiakaspalvelujen johdosta ja olemme varanneet aikaa myös kollegoiden tapaamiselle ja keskustelulle.

Ilmoittaudu mukaan 26.1. mennessä lähettämällä meille viesti osoitteeseen kulmia@kulmia.fi otsikolla ”Ihminen ja AI asiakaspalvelussa”. Kerro samalla oma roolisi, organisaatiosi sekä mahdollinen erikoisruokavaliosi.