Teemme mistä puhumme
Monimutkaistuva maailma, kiihtyvä muutos ja kiristyvää kilpailutilanne edellyttävät eteenpäin katsovaa ymmärrystä. Blogistamme löydät punnittuja näkemyksiämme sekä käytännöllisiä kokemuksiamme arjen muuttamiseksi.
Asiakkaidemme kanssa aikaansaamistamme muutoksista voit lukea Asiakascaset-sivultamme.
Yhdessä 180opsin ja First Goalin kanssa järjestämässamme AI-kahvit asiakaspalvelun ytimessä -webinaarissa syvennyimme tekoälyn mahdollisuuksiin asiakaspalvelussa sekä jaoimme käytännön kokemuksia ja vinkkejä. Tapahtuma koostui webinaarista, sparraushetkestä sekä live-jatkoista Helsingissä. Tallensimme webinaarin, jossa [...]
Yhdessä 180opsin ja First Goalin kanssa järjestämässamme AI-kahvit asiakaspalvelun ytimessä -webinaarissa [...]
AI-kahvit -webinaariimme saa jatkoa huhtikuussa, kun syvennymme tekoälyn mahdollisuuksiin asiakaspalvelussa sekä [...]
Haluatko mukaan luomaan tulevaisuuden menestystarinoita omien alojensa johtavien organisaatioiden kanssa? [...]
Joko saat tekoälyltä apua Asiakkaiden tarpeiden ennakoinnissa? Nopeasti muuttuvan toimintaympäristön analysoimisessa? [...]
Videoiden asema tiedon välittämisen muotona on vahvistunut sitä mukaa kun kynnys niiden toteuttamiseen on [...]
Joko saat tekoälyltä apua Asiakkaiden tarpeiden ennakoinnissa? Nopeasti muuttuvan toimintaympäristön analysoimisessa? [...]
AI-kahvit on Kulmian, hetki.io:n sekä 180opsin yhdessä hauduttelema tapahtumasarja, jonka [...]
Millaisia taitoja tulevaisuuden myyntijohtaja tarvitsee? Miten pysyä tekoälyn vauhdissa mukana? Kuinka innostaa koko porukka [...]
Tekoäly on jo vakiinnuttanut paikkansa monella alalla, erityisesti työn tehostajana. Ennustammekin, että tekoälyllä on [...]
Kulmian valmentava rekrytointi on tehokas työkalu, joka vähentää tyhjäkäyntiä ja nopeuttaa uuden roolin omaksumista. [...]
Miksi rekrytointiin tarvittaisiin ulkopuolista apua? Kysymys saattaa nousta esiin eritoten silloin, kun hakemuksia tulvii [...]
Töihinpaluun jälkeiset viikot ovat täynnä tekemistä, mutta loppuvuoden onnistuminen rakennetaan nyt. [...]
Johda selkein askelin kohti tulevaisuuden asiakaspalvelua! Ihmisen ja tekoälyn saumaton [...]
Monessa yrityksessä myynti ja markkinointi ovat kuin öljy ja vesi – tai kissa ja [...]
Usein tutkimusten tulokset tuppaavat unohtua eivätkä ne tahdo siirtyä arjen tekemiseen. Mikä avuksi? [...]
Asiakaskokemuksella tarkoitetaan käytännössä kokonaismielikuvaa, joka asiakkaalle yrityksestä muodostuu. Positiivinen asiakaskokemus on merkittävä kilpailuetu, [...]
Metaverse on rakennettu todellisuus, digitaalisen, virtuaalisen ja fyysisen maailman yhdistelmä. Se ei ole [...]
Eräänä päivänä kävin parturissa, autohuollossa ja illallisella ja sain kaikilta kolmelta yritykseltä tiedustelun, [...]
Tiistaina 10.5. järjestimme Kulmapöytä-asiakastilaisuuden, jossa kuultiin erinomainen esitys FT, design-antropologi Anna Haveriselta ja [...]
Kulmia Leaders tarjoaa kokonaisvaltaisen suorahaun rinnalla myös kevyempää Mapping-mallia, joka sopii esimerkiksi omien [...]
Usein kuulee tämän kaltaisia yleistyksiä, että asiakastyytyväisyystutkimuksella katsotaan peruutuspeiliin, että reaaliaikainen mittaus on [...]
Strategia on joka yrityksellä, mutta harvinaisempaa on, että siihen kirjatut arvot ja tavoitteet [...]
20 vuotta sitten pankin markkinointi- ja myyntijohtajana en olisi voinut kuvitellakaan tekeväni seuraavat [...]
Palautteen antaminen on hankalaa, erityisesti korjaavan eli negatiivisen palautteen. Tämä tulee ilmi lähes [...]
Kulmia Group Oy on hyväksytty Hanseliin julkishallinnon sopimustoimittajaksi asiantuntijapalveluissa: Johtamisen [...]
Kulmia Groupin ja Live-säätiön yhteisessä kampanjassa ja etätyöpäivässä 10.12. jaettiin kokemuksia erilaisista työelämän [...]
Myynnin maailma on muuttunut. Ostohousut jalassa oleva kivijalkaan astunut asiakas odottaa hyvää palvelua [...]
Lupaavana alkanut kehitystyö tyssää monessa organisaatiossa vauhtisokeuteen. Nopeita vaikutuksia toivova johtaja unohtaa helposti, [...]
Nykyesihenkilön tulisi olla tiimilleen sparraaja, myyntivalmentaja, HR-asiantuntija ja it-tuki – ja tehdä siinä [...]
Yritykset toimivat nykyisin pelikentällä, jossa tulevaisuutta on käytännössä mahdotonta ennustaa. Ainut varma asia [...]