Project Description
CASE: LIMINGAN KUNTA
Uusi tapa johtaa ja kohdata asiakas
”Saimme konkreettista apua asiakaskohtaamisiin ja erityisesti niihin valmistautumiseen.”

LIMINGAN KUNTA
KUNNANJOHTAJA,
Pekka Rajala
+358 50 312 5000
pekka.rajala@liminka.fi

”Saimme konkreettista apua asiakaskohtaamisiin ja erityisesti niihin valmistautumiseen.”
LÄHTÖTILANNE
- Kunnassa oli tunnistettu valtava määrä erilaisia sisäisiä ja ulkoisia asiakaskohtaamisia
- Asiakaskohtaamiset olivat hyvin eritasoisia
- Esimiestyö oli perinteistä


LIMINGAN KUNTA
KUNNANJOHTAJA,
Pekka Rajala
+358 50 312 5000
pekka.rajala@liminka.fi
TEKEMINEN
TUTKIMUS
DiSC-työkalu
Henkilökohtainen vuoro-vaikutuksen, vahvuuksien ja kehityskohteiden tunnistamisen työkalu.
KONSULTOINTI
Rakennettiin avainhenkilöiden kanssa yhteinen tapa kohdata asiakas.
VALMENNUS
Valmennettiin henkilökunta Limingan tapaan kohdata asiakas.
Kohderyhminä:
- Asiakaspalvelussa toimivat henkilöt
- Lääkäri- ja terveydenhoitohenkilökunta
- Esimiehet
TULOKSET!
- Yhteinen ymmärrys asiakaskohtaamisen tärkeydestä ja kuinka siihen voidaan vaikuttaa
- Haastavien vuorovaikutustilanteiden kääntäminen mahdollisuuksiksi sisäisellä valmistautumisella ja harjoittelulla
- Tyytyväisemmät asiakkaat ja parantunut työyhteisön toiminta