”Virtaa ja vieraanvaraisuutta esihenkilötyöhön ja asiakaskokemukseen.”
YDINOSAAMINEN
Valmennan esihenkilöitä johtamaan omia tiimejään ja asiakaskokemusta tietoisemmin, tavoitteellisemmin ja tuloksellisemmin – yrityksen arvojen ja palvelulupauksen mukaisesti, valmentavan johtamisen keinoin.”
- Palveluliiketoiminnan johtaminen ja kehittäminen.
- Yrityskulttuurin muotoilu kilpailueduksi.
- Arvoilla ja brändillä johtaminen.
- Asiakas- ja työntekijäkokemuksen kehittäminen.
- Esihenkilötaitojen valmentaminen ja esihenkilötyön kehittäminen.
- Ihmisten välinen vuorovaikutus ja työyhteisötaidot.
- Haastavat johtamis- ja asiakaspalvelutilanteet.
- Business Coaching; yksilö- ja tiimicoaching.
TYÖKIELET
Suomi, englanti.
HARRASTUKSET
Ulkoilu koiran kanssa, ratsastus ja golf sekä juniorijalkapalloilun valokuvaaminen.
KOULUTUS
Bachelor of Hospitality Management, Certified Business Coach (BCI), Accredited Everything DiSC and The Five Behaviors Trainer.