”Iloitsen saadessani tutkia uteliain mielin, löytää uusia ratkaisuja sekä nähdä ihmisten kehittyvän!”
YDINOSAAMINEN
- Asiakaskohtaamisten tutkiminen ja kehittäminen eri kanavissa
- Tutkimustulosten osallistava hyödyntäminen organisaation eri tasoilla
- Asiantuntijoiden valmentaminen asiakaslähtöiseen viestintään
- Asiakaspalvelun ja myynnin valmennukset, työpajat ja henkilökohtaiset sparraukset
- Asiakaskohtaamisten tavoitteiden ja seurantamallien rakentaminen
- Uuden kulttuurin ja toimintatapojen jalkautus yhdessä sisäisten valmentajien kanssa
- Asiakaskohtaamiset ja viestintä somessa sekä muissa uusissa kanavissa
TYÖKIELET
Suomi ja englanti.
HARRASTUKSET
Tapahtumien järjestäminen, roolipelit ja taideluuhaus.
KOULUTUS
Valtiotieteiden maisteri, Work of Leaders- ja DiSC -sertifioitu valmentaja