Pauliina Männistö

Pauliina Männistö

”Iloitsen saadessani tutkia uteliain mielin, löytää uusia ratkaisuja sekä nähdä ihmisten kehittyvän!”

YDINOSAAMINEN
  • Asiakaskohtaamisten tutkiminen ja kehittäminen eri kanavissa
  • Tutkimustulosten osallistava hyödyntäminen organisaation eri tasoilla
  • Asiantuntijoiden valmentaminen asiakaslähtöiseen viestintään
  • Asiakaspalvelun ja myynnin valmennukset, työpajat ja henkilökohtaiset sparraukset
  • Asiakaskohtaamisten tavoitteiden ja seurantamallien rakentaminen
  • Uuden kulttuurin ja toimintatapojen jalkautus yhdessä sisäisten valmentajien kanssa
  • Asiakaskohtaamiset ja viestintä somessa sekä muissa uusissa kanavissa
TYÖKIELET

Suomi ja englanti.

HARRASTUKSET

Tapahtumien järjestäminen, roolipelit ja taideluuhaus.

KOULUTUS

Valtiotieteiden maisteri, Work of Leaders- ja DiSC -sertifioitu valmentaja