Teemme mistä puhumme
Monimutkaistuva maailma, kiihtyvä muutos ja kiristyvää kilpailutilanne edellyttävät eteenpäin katsovaa ymmärrystä. Blogistamme löydät punnittuja näkemyksiämme sekä käytännöllisiä kokemuksiamme arjen muuttamiseksi.
Asiakkaidemme kanssa aikaansaamistamme muutoksista voit lukea Asiakascaset-sivultamme.
Joko saat tekoälyltä apua Asiakkaiden tarpeiden ennakoinnissa? Nopeasti muuttuvan toimintaympäristön analysoimisessa? Myynnin ja asiakkuudenhoidon arvioimisessa ja palautteenannossa? Tervetuloa AI-kahvit -webinaariin torstaina 16.1.2025 klo 8.30! #aiKAHVIT-webinaarimme toinen osa, Datavalmis myyntijohtaja pureutuu datan [...]
Monessa yrityksessä myynti ja markkinointi ovat kuin öljy ja vesi – tai kissa ja [...]
Usein tutkimusten tulokset tuppaavat unohtua eivätkä ne tahdo siirtyä arjen tekemiseen. Mikä avuksi? [...]
Asiakaskokemuksella tarkoitetaan käytännössä kokonaismielikuvaa, joka asiakkaalle yrityksestä muodostuu. Positiivinen asiakaskokemus on merkittävä kilpailuetu, [...]
Metaverse on rakennettu todellisuus, digitaalisen, virtuaalisen ja fyysisen maailman yhdistelmä. Se ei ole [...]
Eräänä päivänä kävin parturissa, autohuollossa ja illallisella ja sain kaikilta kolmelta yritykseltä tiedustelun, [...]
Tiistaina 10.5. järjestimme Kulmapöytä-asiakastilaisuuden, jossa kuultiin erinomainen esitys FT, design-antropologi Anna Haveriselta ja [...]
Kulmia Leaders tarjoaa kokonaisvaltaisen suorahaun rinnalla myös kevyempää Mapping-mallia, joka sopii esimerkiksi omien [...]
Usein kuulee tämän kaltaisia yleistyksiä, että asiakastyytyväisyystutkimuksella katsotaan peruutuspeiliin, että reaaliaikainen mittaus on [...]
Strategia on joka yrityksellä, mutta harvinaisempaa on, että siihen kirjatut arvot ja tavoitteet [...]