Teemme mistä puhumme
Monimutkaistuva maailma, kiihtyvä muutos ja kiristyvää kilpailutilanne edellyttävät eteenpäin katsovaa ymmärrystä. Blogistamme löydät punnittuja näkemyksiämme sekä käytännöllisiä kokemuksiamme arjen muuttamiseksi.
Asiakkaidemme kanssa aikaansaamistamme muutoksista voit lukea Asiakascaset-sivultamme.
AI-kahvit -webinaariimme saa jatkoa huhtikuussa, kun syvennymme tekoälyn mahdollisuuksiin asiakaspalvelussa sekä jaamme käytännön kokemuksia ja vinkkejä tähänastisista projekteista.Tervetuloa AI-kahvit asiakaspalvelun ytimessä -webinaariin torstaina 10.4. klo 8.30! Ilmoittaudu mukaan osoitteessa https://www.180ops.com/events/ai-kahvit-huhtikuu-2025 Luvassa [...]
Miksi rekrytointiin tarvittaisiin ulkopuolista apua? Kysymys saattaa nousta esiin eritoten silloin, kun hakemuksia tulvii [...]
Töihinpaluun jälkeiset viikot ovat täynnä tekemistä, mutta loppuvuoden onnistuminen rakennetaan nyt. [...]
Johda selkein askelin kohti tulevaisuuden asiakaspalvelua! Ihmisen ja tekoälyn saumaton [...]
Monessa yrityksessä myynti ja markkinointi ovat kuin öljy ja vesi – tai kissa ja [...]
Usein tutkimusten tulokset tuppaavat unohtua eivätkä ne tahdo siirtyä arjen tekemiseen. Mikä avuksi? [...]
Asiakaskokemuksella tarkoitetaan käytännössä kokonaismielikuvaa, joka asiakkaalle yrityksestä muodostuu. Positiivinen asiakaskokemus on merkittävä kilpailuetu, [...]
Metaverse on rakennettu todellisuus, digitaalisen, virtuaalisen ja fyysisen maailman yhdistelmä. Se ei ole [...]
Eräänä päivänä kävin parturissa, autohuollossa ja illallisella ja sain kaikilta kolmelta yritykseltä tiedustelun, [...]
Tiistaina 10.5. järjestimme Kulmapöytä-asiakastilaisuuden, jossa kuultiin erinomainen esitys FT, design-antropologi Anna Haveriselta ja [...]